Udløbet Omvisning

Søndag 07. okt. 2018 - 14:00-14:45

Gratis omvisning i Industriarbejdet

Hver søndag kan du som betalende gæst komme på gratis omvisning i én af Arbejdermuseets udstillinger. Søndag d.7. oktober foregår den i Industriarbejdet på museets øverste etage. Omvisningen er gratis, når entré til museet er betalt.

Hvad er en arbejder? Fra midten af 1800-tallet og frem til i dag ændrer svaret på det spørgsmål sig drastisk. Nye maskiner og processer, masseproduktion og arbejdsløshed tvinger arbejderen til konstant at tilpasse sig. Spørgsmålet er også, om arbejdere overhovedet er en samlet masse med fælles mål? Find ud af mere når en af vores kompetente omvisere dykker længere ind i historien.

Tid og sted
Vi starter kl. 14.00 og mødes i butikken. Omvisningen varer ca. 45 min. Man kan ikke reservere plads på forhånd.

8-8-8-fane-septemberforlig